Ahmet Ümit'in Kısa Cinayet Öyküleri



Ahmet Ümit benim okuduğum en iyi Türk polisiye yazarı. Tarihi mekanlarla cinayetleri birbirine bağlayarak okurunu zamanda gizemli bir yolculuğa çıkarmasını çok severim. Aynı mekandaki geçmişi ve şimdiyi okumak ayrı bir haz verir. 
 
Agatha'nın anahtarında da beklentim aynıydı. Ama ters köşe oldum. Kitap kısa kısa öykülerden oluşuyor. Bu nedenle derinleşmek ve katili tahmin etmek oldukça zor. Sürpriz sonlu hikayelerde de zaten başrol tesadüflerin.

Kitapta yer alan öykülerin içeriğini de çeşitliliğini de beğendim.
Abdullah ÖZER
Abdullah ÖZER

Okumayı ve izlemeyi sever, yazmanın ise insana inanılmaz bir derinlik kattığına inanır. Çay vazgeçilmezidir. 90 ların müzikleriyle mest olur hatta kendinden geçer.

4 yorum:

  1. Sevmedim ben bu kitabı. Daha uzun soluklu cinayetleri tercih ediyorum😇

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anlıyorum seni. Hikayelerin kısa olması biraz çocuksu durmuş tabi...

      Sil
  2. Bu kitabını okumadım ama Ahmet Ümit'in kitapları keyifli oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kitabı daha kolay okunuyor. Kısa öykülerden hoşlanıyorsan tam senlik demektir

      Sil