Blog Yazarları Ankara Buluşması


Kitap Eylemi ile N.Narda'nın ortaya attığı buluşma fikrini Gamze ve Sinan sahiplendiler ve kısa zamanda organize ettiler. 


Dün öğlen Kızılay'daki Moda Kafede buluştuk ve bloglarından tanıdığımız yazarlarla tanıştık. Muhabbet samimi ve güzeldi. Sinan'ın blog mahallesi projesindeki hayallerini ve heyecanını görünce mutlu oldum. Aramızda olmayan/olamayan blog yazarlarından konuştuk ve dedikodularını yaptık. Oooo neler varmış neler. Sonra bir ara muhabbet nasıl ilerlediyse artık memleketimizin liyakat sorunlarını irdelerken bulduk kendimizi... 



N.Narda, Sinan ve Gamze hazırladıkları hediyeleriyle ayrıca mahcup ve mesut ettiler. Sağ olsunlar. Düşünen, organize eden ve katılan Kitap Eylemi, N.Narda, Gamze, Sinan, Yurdagül, Zehra, Şeyma ve Süleyman'a tek tek teşekkür ederim. 

Abdullah ÖZER
Abdullah ÖZER

Okumayı ve izlemeyi sever, yazmanın ise insana inanılmaz bir derinlik kattığına inanır. Çay vazgeçilmezidir. 90 ların müzikleriyle mest olur hatta kendinden geçer.

14 yorum:

  1. Çok güzel ve keyifliydi dün gerçekten:))) Hepinizle tanıştığıma çok memnun ve mutlu oldum:))) Umarım tekrar bir araya geliriz, başka etkinlikler de olur:))) Keyifle okuyun:)))

    YanıtlaSil
  2. Ayy ne güzelmiş ya. :) Orda olamadığıma çok üzüldüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kısmet değilmiş ne diyelim sağlık olsun...

      Sil
  3. katıldığın için biz teşekkür ederiz, :)

    YanıtlaSil
  4. Geldiğiniz için tekrar teşekkürler. Çok güzel bir buluşmaydı benim için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem organizasyon hem de hediyeniz için çok teşekkür ederim

      Sil
  5. Biraz geç dönüş yaptım :) Baya yoğunluk vardı... Geldiğiniz için çok ama çok teşekkür ederim. Bir sonraki buluşmalarda yine bekleriz :D

    YanıtlaSil
  6. İyi ki geldiniz ve renk kattınız.Daha nice nice buluşmalara diyorum :)

    YanıtlaSil