Mini Dizi: Gözlerinin Ardında


Geçen hafta Netflix’in ısrarlı tavsiyesi ve mini dizi kategorisinde olması nedeniyle izlemeye karar vermiştim. Orijinal adı “Behind Her Eyes” olan dizi aynı zamanda bir kitap uyarlaması ve ülkemizde “Gözlerinin Ardında” ismiyle yayımlanmış. Ben de tanıtım yazısından etkilenerek fazlaca psikolojik analizlerin yapıldığı, bolca yasak aşkla bezenmiş ve birazda netflix aykırılığı görme beklentisiyle izledim. 


Eşinden boşanmış ve bir çocuğuyla yalnız yaşayan siyahi güzel sekreterimizle şehre yeni taşınan psikiyatri doktorunun tesadüfen karşılaşmasıyla başlayan dizi, aynı yerde çalışmaları nedeniyle izleyicinin beklentisi doğrultusunda yasak ilişkiye dönüşür. Patron ve sekreter arasında başlayan yasak aşk, sekreterin patronun eşiyle de arkadaş olmasıyla garipleşir. Tam pembe diz kıvamına geldi derken, sekreterin yaşadığı kafa karışıklığı, doktorun mu yoksa eşinin mi daha psikopat olabileceği tahminleriyle birkaç bölüm daha seyircisini gerim gerim gererek ilerler.

Finalinde de astral seyahat, beden değişimi gibi konulara yüzeysel dokunduruyor. Hatta merakta bırakarak ikinci sezon beklentisiyle bitiriyor. Dizinin finalini tamamen anlatarak bir çuval inciri berbat etmek istemem ama efsaneler arasında yerini alabilir.


Dizinin oyuncularını ise daha önce izlediğimi hatırlamıyorum ama hepsi güzel iş çıkarmış. Psikopat eş Adele’yi, neye uğradığını şaşıran sekreter Louse’yi, doktor mu yoksa hasta mı olduğu belli olmayan David’i ve rahatsız aşık Rob’u izlemek büyük bir keyifti.
Abdullah ÖZER
Abdullah ÖZER

Okumayı ve izlemeyi sever, yazmanın ise insana inanılmaz bir derinlik kattığına inanır. Çay vazgeçilmezidir. 90 ların müzikleriyle mest olur hatta kendinden geçer.

8 yorum:

  1. Ya astral seyahat yazana kadar izlerim demiştim ama o cümle bitirdi beni

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Astral seyahat kısmı da güzel. Korkacak birşey yok :)

      Sil
  2. Bu ara çok gördüğüm bir mini dizi. İzleyeceğim ama sıra gelmiyor ki :),
    Ben de " Alternatif Carbon ve Alevlerin Ardından" dizilerini bitirdim.
    Yakında da bunu izleirmi, severim böyle temalı dizileri.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Altered Carbon'u bende izlemiştim. Bilim kurgu sever olarak diziyi de beğenmiştim. Alevlerin Ardındayı da ben izleme listeme aldım

      Sil
  3. İzlemedim ama merak ettim. Bu aralar Netflix bizden oldu :))

    YanıtlaSil
  4. Sonu benim için bir hayli hayal kırıklığı oldu :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hmmm... Tüm duygusallık bitti tabi değil mi :)

      Sil