Gano Excel Etkinliğinde Mustafa Ceceli Konseri


Not: Gerçek hayatımda blog yazarı olduğumu bilen yok denecek kadar az. Bu nedenle içimden geçenleri olduğu gibi yazmamda bir sakınca olmasa gerek. Umarım yakalanmam :)

Yaklaşık bir buçuk yıl kadar önce Gano Excel isimli bir firmayla tanıştık. Tanımayanlar için kısaca bahsedeyim. Uzak doğu taraflarında yetişen kırmızı reishi mantarının özellikle kanser çeşitleri üzerinde etkili olduğunu tespit eden Malezya kökenli bir firma, seri üretim yapmaya karar vermiş. Firma yöneticileri satış stratejisi gereği olarak da, mantarın etken maddesini ilaç olarak üretip sadece hastalara satmak yerine koruyucu olarak herkese kullandırtmayı tercih etmişler. Herkese ulaşma kısmında normal şekilde yenmeyen bu mantarı günlük hayatta kullanılan ürünlerin içine katmışlar ve satış yöntemi olarak da önlerine çıkan iki yoldan birini yani network marketing sistemini seçmişler. Buradaki amacım reklam olmadığı için kısaca bilgi vermek istedim. Merak edenler araştırabilir.

Ben ise network marketing sektörünün tehlikeli ve insanları kandırma üzerine kurulu bir sektör olduğuna inanan ve bu işten güzel paralar kazanılamayacağına inanan biriydim. Yine de ürünlerin sağlık ve tarım bakanlığı sertifikalarını kontrol ettirdikten sonra evimize girmesinde sakınca görmedim. Hatta parasını vermişim madem diyerek afiyetle de içtim. Tüm bu inançsızlığıma rağmen etik çalışmak şartıyla, ailesini kanserden koruma inancıyla para kazanma hayali kuran hayat arkadaşımı saygıyla karşıladım. Tam olarak destek olduğum söylenemez ama hiç bir zaman hayallerinin ölmesine sebep olmadım. Hatta moralinin sıfırlandığı zamanlarda manevi olarak yanında olmaya çalıştım. Aradan geçen bir buçuk sene sonunda kurduğu organizasyon büyümeye ve etkinlikler düzenlemeye, düzenlenen etkinliklere katılmaya başladı. Geçen hafta sonu için de ekibiyle birlikte Mustafa Ceceli konserine gitmeye karar vermişler. Tabi ki ne hava şartlarının ne de terörün korkutamadığı bir otobüs dolusu harika insanın yanında olmasam olmazdı.

Ülker Sports Arena'da, fifa kokartlı eski hakem Bülent DEMİRLEK' in poposunu dışarı çıkardıktan sonra iki elini yana açıp kafasını hafiften sallayarak "HAZIRMISINIZ TÜRKİYE" içerikli, bol motivasyonlu spikerliğinden sonra sahneye Mustafa Ceceli çıktı. Kendileri, her ne kadar sesini beğensem de hayranlık duyduğum bir sanatçı değildir. Ama o günkü sahne performansı, seyirciyle iletişimi, şarkıları ve gösterileri mükemmeldi. Sadece sesi mi? Bateri davul çalışını, ekibiyle etkileşimini ve seyirciyle tek tek vedalaşmasını izlemenizi isterdim. Bundan sonrası için de şarkılarını dinlerken kendimden geçmeyeceğim kesin ama sanatçılığına ve karakterine olan saygım bir kaç beden büyüdü. Umarım karakterini hiç bozmadan çok daha iyi yerlere gelir. Yolu açık olsun...

Hepinize bol etkinlikli sevgi dolu günler dilerim.

Sağlıcakla kalın.
Abdullah ÖZER
Abdullah ÖZER

Okumayı ve izlemeyi sever, yazmanın ise insana inanılmaz bir derinlik kattığına inanır. Çay vazgeçilmezidir. 90 ların müzikleriyle mest olur hatta kendinden geçer.

4 yorum:

  1. Ne kadar bilgilendirici bir yazı olmuş. Öğrendiğime sevindim. Sağlık, mutluluk, huzur eksik olmasın hayatlarımızdan :)

    Mustafa Ceceli gerçekten başarılı bir sanatçı. Öyle büyük hayranı olmasam da ülkemizde bu işin hakkını vererek yapan ender insanlardan. Sanatçılığından önce insanlığı ön plana çıkıyor. Kendisinde takdir ettiğim şey bu. Çok teşekkürler. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. benim de blogu bilen de neredeyse hiç yoktur))
    Mustafa Ceceliyi ise bir türlü dinleyemedim sevemedim gitti

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle daha güzel bence. Herşeyden önce özgürlük hissi var :)

      Sil