Dünya Kadar Sade


Daha önceki paylaşımlarımın birinde yeni nesil video platformu Gain'den bahsetmiştim. Platformun oldukça elitist bir havası var. Muhtemelen alışık olmadığımız 4 dakikalık içeriklerle anlatımların olmasının yanında fazlaca avrupai yayınların paylaşılması bunun en büyük nedenleri olmalı. Şimdilik bu kadar övgü yeter, şımarmasınlar...

Geçenlerde Gain'de gezinirken Belçin Bilgin'in sunduğu Dünya Kadar Sade isimli bir yayına denk geldim. Yaklaşık 15'er dakikadan ve Zihin, Sofra, Alışveriş, Ev ve Zaman olmak üzere 5 bölümden oluşuyor şimdilik. Modern dünyanın keşmekeşinden kaçma, sadeleşme, bilinçli ve kaliteli yaşamlar üzerine aldığı konuklarla muhteşem bir aydınlanma yaşatıyor. Bölümleri izlerken motive olmamak, ben neden böyle değilim duygusuna kapılmamak elde değil. 


Şu anda kimin yazdığını ve nerede gördüğümü hatırlamıyorum ama bir yerlerde okumuştum. Yazar "kullanmadığınız her eşyanın kölesisiniz, çünkü onu almak için köle gibi çalıştınız" diyordu. Bu müthiş tespit Belçin Bilgin'in anlatımında canlanmış sanki...


Yayın platformdan ücretsiz olarak izlenebiliyor. Bir şans verilmeli mutlaka...

Abdullah ÖZER
Abdullah ÖZER

Okumayı ve izlemeyi sever, yazmanın ise insana inanılmaz bir derinlik kattığına inanır. Çay vazgeçilmezidir. 90 ların müzikleriyle mest olur hatta kendinden geçer.

4 yorum:

  1. Belcim Bilgini pek sevmedigimden izleyeyim desem yalan olur :)
    Ama sadelesmek lazim o dogru

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında ben de sevdiğimi söyleyemem ama gerçekten güzel iş çıkarmış...

      Sil
  2. Ücretli diye hiç bakmıyordum, hemen inceleyeceğim..

    YanıtlaSil