Kozmik Haydutlar


Yazarın ilk kez bir kitabını okudum. Tesadüfen elime geçen kitabın, yazarın kaleme aldığı ön sözünde beklenmedik bir şekilde en çok satanlar listesine girdiğini ve birçok insanı etkilediğini yazıyordu.  Belki de bu nedenle bitirmek için bu kadar sabrettim


Sebepler ne olursa olsun çok zorlanarak bitirdim. Hikaye bana hitap etmedi, konuların içeriğine giremedim. Hatta anlamadım. Sadece uyuşturucu kaçakçısı bir adamın eline geçen kuantum fiziği kitabı sayesinde bir grup suçlu ile birlikte kuantum mekaniğini anlamaya çalıştık. 


Etkilenmeyi bırak çok sıkılarak okudum. İnternette kitabı öve öve bitiremeyen okulları görünce neye uğradığımı şaşırdım. Sahi biz aynı kitabı mı okuduk?


Abdullah ÖZER
Abdullah ÖZER

Okumayı ve izlemeyi sever, yazmanın ise insana inanılmaz bir derinlik kattığına inanır. Çay vazgeçilmezidir. 90 ların müzikleriyle mest olur hatta kendinden geçer.

2 yorum:

  1. Bir şey diyeyim mi; bir kitap ne kadar çok övülüyorsa o kadar uzak durmak lazım..Geçmiş olsun :)

    YanıtlaSil