Kahve Severler İçin Jugar Con Fuego



Dizi aslına ufuk açacak ya da meraktan çatlatacak bir şeyler anlatma derdinde değil. Bizde ki Behlül benzeri çapkın bir gencin hayatını anlatıyor. Kahve çiftliğinde yetenekleri sayesinde rahat takılan, bu arada da komşu çiftlik ağasının karısıyla yasak aşk yaşayan arkadaşımız, gün geliyor kendi ağasının kızı ve karısıyla da takılmaya başlıyor. Dominant üç kadın arasında kalan jön, ağaların durumu fark etmesiyle de hayatını kurtarma derdine düşüyor.


Anlatımımla diziyi fazlaca pembeleştirdiğimin farkındayım. Bu kimseyi yanıltmasın, büyük bölümü vıcık vıcık seviyorumlardan ziyade, takılalım ama evlenmeyelim rahatlığında... 


Diziyi yaklaşık 40'ar dakikadan 10 bölüm çekmişler. Bir haftasonuluk işi var ve tadı damağında kalıyor insanın. Ayrıca çok hızlı bir yayın politikası izlemişler. 22 Ocak 2019 da yayına başlayıp 04 Şubat 2019'da final yapmışlar. Bu hızla ne yapmak ve nereye varmak istemişler, anlamadım. Belki anlatacakları bitti belki de paraları. Olsun, diziyle beraber İspanyolları daha bir yakın hissetmeye başladım kendime. Bu arada İspanyollar yapmış ama Amerikan bir kanalda yayımlanmış, sonrasında Netfilix konmuş diziye.


Anlatımını yüzeysel bulduğum bir aşk dizisini izlemezdim ama introyla beraber başlayan kahve merkezli anlatımına hayran kaldım. Kahveyle güne başlamalarını, ellerindeki kahveyle tartışmalarını, kahve çuvalları arasında saklanmalarını, kahve tarları arasında gezinmelerini, kovalamacalarını ve manzaralarını çok sevdim. Benim gibi tüm kahve severler de Fabrizo Ramirez'i izlerken büyük keyif alacaklardır...
Abdullah ÖZER
Abdullah ÖZER

Okumayı ve izlemeyi sever, yazmanın ise insana inanılmaz bir derinlik kattığına inanır. Çay vazgeçilmezidir. 90 ların müzikleriyle mest olur hatta kendinden geçer.

13 yorum:

  1. Çok dosdoğru güzel bir anlatım olmuş yazınız, uzun soluklu olmadığı için aklımı çeldi teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzlerken sıkılmayacağınızdan emin olabilirsiniz :)

      Sil
  2. Çok dosdoğru güzel bir anlatım olmuş yazınız, uzun soluklu olmadığı için aklımı çeldi teşekkür ederim :) (Hesaptan çıkış yapmışım şimdi fark ettim :)) )

    YanıtlaSil
  3. Valla çokta merak uyandıran bir konusu yokmuş gibi geldi klişe bir dizi gibi ama en azından bilgi sahibi olduk teşekkürler takibe aldım saygılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Konu değil kahvenin hikayesini izliyoruz. İlk fırsatta ben de sana geliyorum

      Sil
  4. Kahve , yakışıklı genc .. himmm iyi ikili neden olmasın ya :)))

    YanıtlaSil
  5. Çay kahveyi döver bence :) bizde çay bardağıyla bir dizi çeksek tutar mı acaba 🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rize'de çekilen filmler var aslında ama bizim bu etkileyiciliği yakalayabilmek iz için bir kaç fırın ekmek yememiz lazım sanki :)

      Sil
  6. Neden diziyi 10 bölüm çekmişler çok saçmalık böyle güzel bir diziden bizi mahrum bırakan yönetmene lanet olsıiun olan fabrisyoya oldu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki aynı lezzette devam edebilseler çok daha güzel olurdu ama bizimkiler gibi senaryoyu sündürerek diziyi mahvetmemişler, tadında bırakmışlar bence :)

      Sil