O Adam Buraya Gelecek miş !!!

Kitabın arkasında "Bloggerin atası" yazarda o kitap alınmaz mı? Hem kim merak etmez ki, ataları kimlermiş, neler yapmış? Kesinlikle kendinden sonraki nesilleri de düşünmüş, onlara bir yol haritası çizmiş olmalı. Ee ata olmak öyle kolay değil azizim, miras bekler gelecek nesiller... Miras deyince aklına para mal mülk gelmesin sevgili okuyucu, güzel bir öğütten daha güzel miras mı olur? Bak Şeyh Edebalı'ya, hala sosyal medya da paylaşım rekorları kırıyor öğütleri... İşin latife kısmıydı buraya kadar. (Sosyal medyada oldukça aktif  olan yazarımız Pucca olurda burayı görürse kızmasın) 



Ön yargılarım bana, kitapta eski bir blogger in "artık ben oldum çıkışıyla" kitap yazma ve başarısını (!) nelere borçlu olduğunu benim gibi amatörlere cafcaflı cümlelerle anlatacak diyordu. Kitabı aldıktan sonra merakla şöyle bir karıştırdım. En çok takipçili bloggerimiz artık günlüklerini kitap halinde yazıyormuş ve bu günlüğü de 5. kitabıymış. Hemde en çok satanlar rafında. Dur, daha bitmedi. Günlüklerinden ilham alınarak hayatı filme aktarılmış. Yaa hemde Büşra Pekin'le Murat Boz oynamış...

Kitap umduğum gibi çıkmadı. Tam anlamıyla bir günlük. Sanki kimseye okutmak gibi bir düşüncesi olmadan içinden geldiği gibi yazmış, sonra nasıl olduysa insanların eline geçmiş gibi. Futursuzca, kimseyi takmadan, ne yaşadıysa abartarak ta olsa aktarmış kağıda. Bir yerde tanıştığı gece adamın birini yatağa atışını, adamın üzerinde tavşan gibi sekişini anlatırken, başka bir sayfada eğlenmeye çalışan ev arkadaşlarını polise ihbar edişinin ayrıntılarını veriyor.  Ama en çok kötü çıktığı bir fotoğrafı sosyal medyada paylaşan bir arkadaşından intikam almak için, o kızın tüm kötü fotoğraflarını sosyal medyaya yaydığı bölüme bittim. Ha birde site yönetimine söylediği yalan... Şeytan bile şoktadır eminim...

Kitap eğlenceli gibi dursa da altta yatan acıyı ve yalnızlığı hissettiriyor. Kendi deyimiyle "Yaşarken hiç komik değildi"  işin özeti aslında...


Abdullah ÖZER
Abdullah ÖZER

Okumayı ve izlemeyi sever, yazmanın ise insana inanılmaz bir derinlik kattığına inanır. Çay vazgeçilmezidir. 90 ların müzikleriyle mest olur hatta kendinden geçer.

4 yorum:

  1. Pucca'nın kitaplarını çok merak ediyorum inşallah bende okumak istiyorum elimdeki kitaplar bittiğinde

    YanıtlaSil
  2. Ben kendisini çok tebrik ediyorum blog yazarak nerelere geldi bu işi pîrî olduğu kesin.

    YanıtlaSil