Arada kalmak mı? Muhatap Bulamamak mı?

Hayatımızın hemen hemen her döneminde sıkıntımızı giderebilmek için telefonu açacak ilk kişiden çok şey bekleriz. Telefonu açan kim, yetkisi var mı hiç aklımızın ucundan bile geçmez. Lakin olayın birde diğer yönü var. Muhatap bulamamak.  Gerçekten sıkıntımızı gidermektir amacımız ama karşımızda müşteri temsilcisinden başka kimse yoktur. Müşteri temsilcisi de garibim 'Müşteri daima haklıdır' düsturuyla içinden geçenleri bir türlü söyleyemez. Siz sorununuzu çözmeye çalışırken müşteri temsilcisi de şirketinin müşterisine kabul ettiremediği uygulamaları savunmak aynı zaman da müşteriyi kaybetmemek durumundadır. 

Sonuç olarak olayı çözmesi gereken şirket sahibi de sözleşmeyle kendini sağlama aldığına göre herkes haklıdır. Peki siz hangisi olamak isterdiniz?

Abdullah ÖZER
Abdullah ÖZER

Okumayı ve izlemeyi sever, yazmanın ise insana inanılmaz bir derinlik kattığına inanır. Çay vazgeçilmezidir. 90 ların müzikleriyle mest olur hatta kendinden geçer.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder