İlk İnsanın Hikayesi La - Sonsuzluk Hecesi



Nazan Bekiroğlu okumalarım devam ediyor. Daha önce yazarın hikaye ve deneme türünde iki kitabını okumuştum. Her ikisinde de yazarın okuru kitabın içine çekme başarısına hayran kalmıştım. Bu etkiyle La Sonsuzluk Hecesi romanını da okudum.

Yazar bu kez ilk insan Adem'in hikayesini anlatmış. Hikaye bilindik ama ayrıntıların etkileyiciliği bir sonraki sayfayı merakla çevirmenize neden oluyor. İlk insanın yaradılışı, meleklerin tepkisi, Azazil meleğinin kibri sayesinde şeytana dönüşmesi ve pazarlığı, Havva'nın yaradılışı, yasak elma, dünyaya sürgün ediliş, Habil ile Kabil'in Sidre aşkı ve ilk cinayetin detayları okuru dünyanın yaradılış anına götürüyor.

Yazarın en çok hangi yönünü sevdiğimi buldum sanırım. Ayrıntıları süsleme konusunda çok iyi. Kitaplarının büyüsü de buradan geliyor. 
Abdullah ÖZER
Abdullah ÖZER

Okumayı ve izlemeyi sever, yazmanın ise insana inanılmaz bir derinlik kattığına inanır. Çay vazgeçilmezidir. 90 ların müzikleriyle mest olur hatta kendinden geçer.

9 yorum:

  1. bu kitabı gece saat 22:30 da okumaya başladım ve ertesi gün çalışmam gerektiği halde elimden bırakmadan bitirmiştim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kitabı bir gecede bitirdiğini başka bir bloga bıraktığın yorumda görmüştüm. Okurken aklıma hep o yorumun gelmişti ama ben senin kadar hızlı bitiremedim. :)

      Sil
  2. Bol bol okumak lazım değil mi 🙂

    YanıtlaSil
  3. Yine kelimelerle dans eden bir Nazan Bekiroğlu kitabı...

    YanıtlaSil
  4. Gerçekten dediğiniz gibi bu yazarın kitaplarında acayip bir büyü var, çok seviyorum Nazan Bekiroğlu'nu. La ile beraber Nun Masalları'nı okumuştum, bu kitabı da ayrı büyülü bir dünyadan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nun Masallarını okumadım ama biraz ara vereceğim artık :)

      Sil
  5. Merhaba içerikleriniz çok güzel başarılar dilerim son olarak web sitemize bekleriz😊

    YanıtlaSil