Bakele


Şu anda hangi blokta okuduğumu hatırlayamıyorum ama Sezgin Kaymaz övgüsü dolu bir kitap tanıtımından sonra okumaya karar vermiştim Bakele'yi. Kitabı gördüğümde, edebi olmayan bir hitap şekli nasıl da güzel oturmuş kitap kapağına diye düşünmüştüm.

İçerikte kitap kapağı gibi. Gonuşurmuş gibi yazılan, bol bol yöresel ağızların kullanıldığı bir kaç sayfalık bölümlerden oluşuyor. Bölümleri okurken hikaye okumaktan çok anı dinliyormuş havasına kapıldım. Okudukça da Sezgin Kaymaz'ın ince zekasına hayran kaldım. Gülmekten okumaya ara verdiğim yerler oldu. Kitap ince olsun ve istediğim zaman ara verebileyim diyenler için ilaç. 200 sayfa...  
Abdullah ÖZER
Abdullah ÖZER

Okumayı ve izlemeyi sever, yazmanın ise insana inanılmaz bir derinlik kattığına inanır. Çay vazgeçilmezidir. 90 ların müzikleriyle mest olur hatta kendinden geçer.

6 yorum:

  1. Ben de çok beğenerek okumuştum, Sezgin Kaymaz'dan okuduğum ilk kitap kendisi :)) Zaten toplamda da iki kitap okudum ama diğer kitaplarını da okumayı istiyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de ilk okuduğum kitabı... Zor kitapların arasına serpiştirmelik, insanı rahatlatan bir tarzı var. Çok beğendim :)

      Sil
  2. Bu yazarın Sandık Odası adlı kitabını okumuştum.

    YanıtlaSil
  3. İlk "Uzunharmanlar'da Bir Davetsiz Misafir" kitabıyla başladım, Sezgin KAYMAZ okumaya. 300 sayfayı aşkın bir roman olmasına rağmen kitap nasıl oldu da bir günde bitti anlamadım bile, okurken çok keyif almıştım ve her sahne gözümün önünde canlı canlı duruyor gibiydi. Herkesin bir şekilde eline geçirip okumasını en az Sezgin KAYMAZ kadar ben de isterim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam öyleyse okuma listeme alıyorum...

      Tavsiyen için teşekkürler

      Sil