Ayfer Tunç'tan Etme Bulma Hikayeleri - Aziz Bey Hadisesi


Bu kitapta Sevim'in blogundan listeme girenlerden. İçerisinde 6 hikaye var. Aziz Bey Hadisesi isimli ilk hikaye 90 sayfa kadar. Diğerler ise çok daha kısa...

Hikayelerin ortak noktası etme bulma dünyası. Her hikayede baş karakter okuyucunun sinirini zıplatacak derecede yaptığı bencilliğin bedelini çok ağır ödüyor. Bu bedel karşısında hak etti ama oh olsun demekte vicdansızlık olur duygusuna kapılıyorsunuz.

Yazar yapmayın, bencil olmayın, çevrenize karşı duyarlı olun, insanları anlamaya çalışın mesajı veriyor. Aynı duyguyu 6 farklı hikayenin kahramanları üzerinden veriyor. Son hikayede ise daha nasıl anlatayım dercesine farklı bir yol izliyor. Henüz yazılmamış bir romanın karakterleri üzerinden hikaye yazma fikri de ancak hikayecinin aklına gelebilirdi zaten.

İlginç bir okumaydı benim için. Her şeyden önce akıcıydı. Üstelik ruhum daralarak okurken yazarın kurgusuna hayran kaldım. Oynadığı roller yüzünden Erol Taş'a beddualar eden yurdum insanına büründüm. 
Abdullah ÖZER
Abdullah ÖZER

Okumayı ve izlemeyi sever, yazmanın ise insana inanılmaz bir derinlik kattığına inanır. Çay vazgeçilmezidir. 90 ların müzikleriyle mest olur hatta kendinden geçer.

6 yorum:

  1. Ayfer Tunc biraz karanlik yaziyor ama dediğin gibi kurgu aşırı sağlam her zaman

    YanıtlaSil
  2. Yazardan sadece Bir Deliler Evinin Yalan Yanlış Anlatılan Kısa Tarihi'ni okumuştum, başka kitaplarını da okumak istiyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalnız bütün kitapları bunalımsa biraz zor. Ben dayanamam :)

      Sil
  3. Merhaba! Güzel bir yazı olmuş elinize sağlık 😊

    YanıtlaSil