Nerede Kalmıştık?


Yılbaşında belirlediğim her hafta bir kitap okuyup blogumda paylaşma hedefim temmuz ayı itibariyle ağır bir yara aldı. Bahane üretecek değilim ama iş hayatımda taşların yerinden oynaması abandone olmama neden oldu. Önüme bir anda çıkan belirsizlik dalından kopan yaprak misali beni başka bir mekana savurdu. Bu süreçte ne okuduklarımı anlayabildim ne de izlediklerimi. Ancak çok önemli bir şeyi öğrendim. Doğal olmanın insana kazandırdıklarını...

Kendi halimde yaşayıp, arkadaşlarımla içimden geldiği gibi muhabbet ederken aslında anı yaşayıp günü mutlu geçirmen peşindeyim sanmıştım. Oysa farkında olmadan öyle güçlü bağlar kurup öyle güzel dostlar biriktirmişim ki anlatamam. Bu da benim kazancım olsun. 

Şimdi artık yavaş yavaş taşlar yerine oturduğuna göre toparlanıp hedefimize geri dönüyoruz. En kısa zamanda kitaplara sarılarak açığımızı kapatıyoruz. 

Seviliyorsunuz...
Abdullah ÖZER
Abdullah ÖZER

Okumayı ve izlemeyi sever, yazmanın ise insana inanılmaz bir derinlik kattığına inanır. Çay vazgeçilmezidir. 90 ların müzikleriyle mest olur hatta kendinden geçer.

12 yorum:

  1. Ben de ne zaman planlama yapsam hiç olmayacak şeyler beni bulur. Sizin de öyle olmuş biraz. Neyse ki atlatmışsınız en güzel şekilde. Çevrenizde dostlarınızın olduğunu bilmek insanı özel hissettiriyor ve bir o kadar da rahatlamış. Ne mutlu size bir sürü dostunuz varmış. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece o kadar de değil Kitap Gizi, bir blog yazarı arkadaşım da bu süreçte destekledi beni. Sorma ya acayip mutlu oldum. :)

      Sil
    2. Aaa ne güzel :) daimi olsun dostluğunuz ve bir o kadar da yeni dostlukların başlangıcı. :)

      Sil
  2. Dönem dönem oluyor böyle şeyler. Neyse ki tadını almışız. Ara da versek yeniden dönebiliyoruz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen... başka hiç bir yede blogun tadı yok :)

      Sil
  3. O zaman hoşgeldiniz

    Çok haklısınız dostluk konusunda

    YanıtlaSil
  4. Hoş geldin. Ben açığı hızla kapatacağına eminim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Yasemin. Ben bu gazla tabi ki kapatırım.

      Sil
  5. Plan yapmayı okuma konusunda sevmem, plansız okumak daha iyi. Bende bir aydır okuyamıyorum elim kitaba gitmiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında sakin kafayla keyif alarak okumanın tadı hiç bir şeyde yok. Bu konuda haklısınız ama plan yapmayınca da ipin ucu kaçıyor ve okumalar hızla düşüyor. Oysa okunması gereken çoook kitap var.

      Sil