Kıskançlık Başa Bela Be Amca


Geçenlerde belediye otobüsünde gidiyorum. Otobüste oturacak yer yok. 70 yaşlarında karı koca arka kapıya kadar geldi. Çaprazımda bulunan karşılıklı 4 lü koltukta oturan adam, yanındaki çocuğu kaldırarak teyzeye yer verdi. Onun çaprazındaki delikanlı da amcaya. Sıcağın mahmurluğuyla baygın baygın giderken amca birden celallendi. Karısının yanında oturan adama, senin yanında bayan oturuyor, ona dirseğinle dokunamazsın, bacağını açarak oturamazsın, terbiyesizlik yapma dedi. Adam, amca tartışma büyümesin diye sana cevap vermiyorum dedi ve telefonuyla ilgilenmeye devam etti. Ama amca kızdı bir kere durur mu,  aynı şeyleri söylemeye devam etti. Bu arada karısı girdi tartışmaya. Adam bize yer verdirdi, herhangi bir terbiyesizliği de olmadı ayrıca rahatsız etse cevabını ben veremeyecek miyim, hem sen bana güvenmiyor musun? dedi. Haydaa. Bu kez de karı koca arasında bir tartışmadır başladı. Teyze ben bir daha senle otobüse binmem diyor amca cehenneme git diye karşılık veriyor. Sesler yükseldi iyice. Bu arada orta taraftan başka bir adam kadına şiddete karşıyız, sen kadına bağıramazsın diye bodoslama atladı olaya. Amca diyor o benim karım, adam diyor kadına şiddete karşıyım. Yaşlı başlı adamlar birbirlerinin üzerine yürümeye kalktı. Neyse ki ayırdık. Sonra amca otobüse haksızmıyım yav diyerek yükselmeye kalktı. En arkadaki iki genç kız atladı bu kez olaya. Amca bu kadar kıskanıyorsan ya yanına oturtacan ya da taksiyle götürecen, sen haksızsın dediler. Amca inerken rahatsızlık verdik kusura bakmayın dedi. Öyle tatlıydılar ki...

İnsanlar yaşlandıkça çocuklaşır dedikleri bu muydu acaba?
Abdullah ÖZER
Abdullah ÖZER

Okumayı ve izlemeyi sever, yazmanın ise insana inanılmaz bir derinlik kattığına inanır. Çay vazgeçilmezidir. 90 ların müzikleriyle mest olur hatta kendinden geçer.

17 yorum:

  1. Yok o.amca gençken de fenaymış bence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha farklı bir bakış açısı... Hiç böyle düşünmemiştim :))

      Sil
  2. Ortalık arapsacina dönmüş. Her otobüste olan günlük ekşın sahneleri. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapmayın... Umarım her otobüste her gün böyle şeyler olmuyordur 🤔

      Sil
  3. Sanki bir yazar yazmış onlar oynamış :)
    Baksana bir tartışma ortamı farkı karakter farklı görüşler ve sonuç :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen... cümleler biraz daha düzgün olsa al sana Güldür Güldür Show skeci :))

      Sil
  4. Aslında kendinden emin olduğu bir konuda yalnız kalmak yıktı adamı... Gençliği konusunu da çok iyi yakaladınız...

    YanıtlaSil
  5. Yer veren adamda bin pişman olmuştur yer verdiğine, Hay size yer verene demiştir içinden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilemiyorum, Hiç bozuntuya vermedi... Ama ben olsam derdim

      Sil
  6. Millet kafayı yedi. Yaşlandıkça daha da huysuz oluyorlar. Allah karısına sabır versin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu da farklı bir bakış açısı. Otobüsteki kadınlardan biri de demişti.

      Sil
  7. Çok sevimli, keşke her kıskançlık böyle sevimli sonuçlansa.

    YanıtlaSil
  8. bence sevimli bir tarafı yok, adam manyakmış bir de tutmuş bunu toplum önünde ilan etmiş :(( Güzel ülkem ayarsız insan dolu, her geçen gün artan oranlarda beni şaşırtmaya devam ediyor. Zorunlu olarak 3 haftadır aktif araç kullanıyorum İstanbul trafiğinde, gidiş gelişim 25 dakikayı geçmemesine rağmen ciddi anlamda levyeyi elimin altına koymayı düşünüyorum, Kerem pompalı tavsiye ediyor ama çok ses çıkarır insanları rahatsız ederiz diyorum, orta bir yol bulup 1-2 kişiyi bu kış temizleyip, toplumu ve trafiği bir miktar rahatlatacağım sanırım :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) pompalı biraz amerikanvari kalıyor. Kültürümüze uygun değil, bence levye ya da beyzbol sopası olmalı...

      Maalesef toplum olarak ayarlarımız bozuk. Nasıl düzeleceği konusunda da hiç bir fikrim yok

      Sil
    2. beyzbol ata sporumuz mu ki:? işin şakası ama harbiden bir gün eli korna ile bütünleşik arkadaşlardan birinin aracı geçemeyecek şekilde yol ortasında oturabilirim :) haberlere de konu olurum duran adamdan sonra oturan kadın :D pompalı şaka tabii yoksa elimiz kağıda kaleme alışık bizim, silah tutmam eli silah tutandan da hiç hoşlanmam.

      Sil
    3. Beyzbol ata sporumuz değil tabi ki ama her minibüscünün va taksicinin aracında bulunur. Demekki bir yatkınlığımız var. Bu arada yok kesme eylemini Ankarada yaparsan yardımcı olurum hatta beraber keseriz :)) Şaka yaptığını tabi ki anlıyorum...

      Sil