Bahar Mimi


Uzun zamandır hiç bu kadar süründüren bir bahar alerjisine yakalanmamıştım. Resmen süründürdü ve süründürmeye de devam ediyor. Geçmeyen öksürük, boğaz yanması, geniz akıntısı... Ne ararsan var.  Yav tamam ben dersimi aldım desem de yok, nasıl bir tutkuyla bağlandıysa bırakmam da bırakmam diyor. İşte tam bu durumdayken Bir Tutam Karınca'nın beni bahar konusunda mimlediğini gördüm. Hem başka bir blog tarafından hatırlandığım için sevindim hem de bahardan intikam alacağım için hınzırca gülümsedim. Bittin sen bahar...

1- Bahar bir insan olsaydı onunla aranız nasıl olurdu?

Muhabbeti bol, güler yüzlü, insanın içini ısıtan ama sözüne güvenilmez bir tip olurdu. Hadi daha açık söyleyeyim çok başarılı bir dolandırıcı olurdu. Bildiğiniz sahtekar yani. Ama ona ne kadar kızarsanız kızın karşınıza çıktığında yine içinizi ısıtır kendini affettirirdi. Benim aramda fena olmazdı. Sonuçta onu tanıdıktan sonra gardımı alarak arkadaşlık kurardım.

2- Şu ana kadar yaşadığınız hayatın bahar kısmı hangi döneminiz? O dönemde neler yaşadınız? 

Ben baharı yerden yere vurdum ama bu soru sanırım hayatımdaki mutluluk anlarımı kastediyor. Elbette benimde mutlu, çok mutlu, musmutlu anlarım oldu. Bunları hangisini seçsem bilemiyorum ama kronolojik açıdan en önde üniversiteyi kazandığımı öğrendiğim o akşam ve sonraki süreç gelir.

3- Bahar bir arkadaşınız olsaydı onun okumaya ihtiyacı olan kitabın ne olduğunu düşünürdünüz? 

Böyle bir arkadaşım var zaten. Hani cuk diye oturmak tabiri var ya öyle oturuyor. Muhabbeti bol, boş konuşan, buluşmalaramızda uzun uzun bekleten ama içi tertemiz biri. Çocukluk arkadaşım. İşte bunun gözünün açılması için tüm distopik kitapları okumasını isterdim. 

4- Size baharı anımsatan insanlar var mı çevrenizde, varsa kimler? 

Yok bu soruya fazla anlam katmaya gerek yok. Yukarıdaki soruda anlattığım arkadaşım. Uyuz...

5- Bahar temalı bir yağlı boya tablo yapmak isteseniz resmin içinde olmazsa olmazınız ne olurdu? 

Resim çizmek, yağlı boya tablosu yapmak pek benim becerebileceğim işler değil. Ancak bir bahar tablosu hayal edin derseniz, çitle çevrili küçük bir evin etrafında dolaşan hayvanlar ve çevredeki çiçek açmış ağaçlar gelir aklıma.

6- Bahar yorgunluğu ile mücadele eder misin? Yoksa kendini baharın kollarına yorgunca bırakmayı mı tercih edersin.

Açık olmam gerekirse yaz kış fark etmez bırakırım kendimi. Mücadeleymiş, gayret etmekmiş hiç bana göre değil. Zaten her şey olacağına varıyor. Mesela kutup ayılarının kışın uyumamak için direndiğini düşünebiliyor musunuz, ne kadar saçma değil mi? :)

7- Baharda gitmek istediğin coğrafya

Coğrafyayı bilmiyorum da ben Eğe kıyılarını gezmek istiyorum. 

Hastalığı atamadığım, bol öksürüklerle geçen günlerimde bana içimi dökme fırsatı veren arkadaşıma tekrar teşekkür ediyorum. Mimi sonuna kadar okuyan sabırlı arkadaşım, sana da bol güneşli ve sağlıklı günler diliyorum.
Abdullah ÖZER
Abdullah ÖZER

Okumayı ve izlemeyi sever, yazmanın ise insana inanılmaz bir derinlik kattığına inanır. Çay vazgeçilmezidir. 90 ların müzikleriyle mest olur hatta kendinden geçer.

14 yorum:

  1. Samimi cevaplarınızı okumak güzeldi, baharın dengesiz havaları geldi aklıma ilk soruda :)

    YanıtlaSil
  2. Çok geçmiş olsun, bu seneki öksürük vb. hastalıklar çok uzun sürdü herkeste ve geçmek bilmedi. Güzel bir mim olmuş elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten atamadım, nasıl bir şeyse... Teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Geçmiş olsun. Güzel bir mimdi...

    YanıtlaSil
  4. Öncelikle çok geçmiş olsun .
    Mimler blogger dostlar arasındaki en güzel dayanışma örneğidir.
    Ah bahar yalancı bahar
    Ama keyifli bir mim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.
      Aynen çok yalancı ya sorma... perişan etti bu sene

      Sil
  5. Geçmiş olsun. Sevgili Istiridye avcisinin başlattığı bu mimi sanırım birçoğumuz severek yaptık. Baharı severim biraz daha uzun sürebilir ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Derya. İstiridye avcisını tanımiyorum ama güzel mim hazırlamış. Kendisini de tebrik ederim :)

      Sil
  6. Geçmiş olsun kendinize dikkat edin bize lazımsınız :)

    YanıtlaSil