Acı Reçete

On gündür direniş meselesi yüzünden bu kadar gerildikten sonra bir gerilim filmi ile rahatlayalım diye rastgele seçtiğim bir film. Türü her ne kadar psikolojik gerelim olsa da gerilim kısmı boş, ben hiç gerilmedim. 

Film hani kimin ne olduğu, kötü karakterin sonda belli olduğu filmlerden. Hatta filmi seçerken okuduğum bir yorum müthiş; sonuna geldiğinizde başını silip süpüren filmleri çok seviyorum işte bu öyle bir film.. 

Aha dedim tam benlik. ama izledikçe o kadar da değilmiş bee dedirtti. Benim acizane tavsiyem eşiniz, sevgiliniz, manitanız her kim varsa onunla açın filmi, o filmi izlerken sizde onu izleyin :)

Bu kadar lak laktan sonra film için kısa bir özet geçeyim, bakalım anlamışmıyım. Filmin başrol oyuncusu ve borsacı eşinin düğünlerinde polis düğünü basar ve borsayı spekula eden eşi götürür. Borsacı eş 4 yıl hapis cezası alır. Bu süre içerisinde psikolojisi bozulan kadın bir intihar girişimden sonra erkek psikologumuza gider. İlaç tedavisi alarak hayatını devam ettirirken eşi hapisten çıkar. Ancak hastamız artık uyurgezer olmuştur. Ve bir gün eşini mutfakta bıçaklayarak öldürür. Tedavisini yapan psikologumuz mahkeme aşamasında danışman olarak görevlendirilir ve mahkemeyi bilgilendir. Bu bilgilendirme aşamasında hastası olan kadının aslında numara yaptığını ve daha önceki psikologu olan Catherina ile iş birliği içinde olduğunu anlar.    

Film izlenir mi?

Boş ver ben anlattım zaten...


Abdullah ÖZER
Abdullah ÖZER

Okumayı ve izlemeyi sever, yazmanın ise insana inanılmaz bir derinlik kattığına inanır. Çay vazgeçilmezidir. 90 ların müzikleriyle mest olur hatta kendinden geçer.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder