Süper Games Teması

İnternette dolanırken bulduğum güzel bir tema. Her şeyden önce renk uyumu tuttum. Aslında oyun teması ama biraz düzenlemeyle istenilen kıvama gelebilir. 

Öncelikle manşet bölümü!!! En çok canımı sıkan konu... Bloga mükemmel bir görsellik katıyor. Burada amaç sitenize gelen ziyaretçilerinize göstermek istediğiniz bölümlerin linkini veriyorsunuz. Her gün onlarca kopyala yapıştır yaparak konu sıkıntısı çekmeyenlerin işine yarayabilir. Ama benim gibi blogunu günlük olarak kullananlar için biraz amaçsız kaçıyor. Bir ara son konuları bağlamayı düşündüm; zaten ana sayfada var, popüler yayınlar içinde hakeza aynı.

Temaya dönersek üst menü bölümü etkileyici. Ben kullanacak olsam yazı karakterini değiştirirdim.

Temanın demo görüntüsü ve indirme linki için tıklayın....
Abdullah ÖZER
Abdullah ÖZER

Okumayı ve izlemeyi sever, yazmanın ise insana inanılmaz bir derinlik kattığına inanır. Çay vazgeçilmezidir. 90 ların müzikleriyle mest olur hatta kendinden geçer.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder