Lan Noluyo

Zor ve yorucu bir gündü. Hele şükür gün bitti diye içimden geçirerek metroya doğru adımlarken önümde telefonla konuşan şık giyimli orta yaşlı bir adam birden sendelemeye başladı. Lan noluyo demeye kalmadan adam yüz üstü beton zemine düştü. Kafasını beton zemine çarpmanın etkisiyle suratı kanlar içinde kaldı. Sanırım burnu kırılmıştı, sol gözde de morluk vardı. Adamın bu düşmeyle yerden kalkamayacağını düşünerek yardıma gitmek için bir adım atmak istedim. Ben daha adım atmadan adamın tüm vücudu birden titremeye başladı. Bu sırada orada bulunanlardan biri hemen adamı yan çevirelim diyerek adamı kucakladı.Adamdan inanılmaz bir hırıltı gelmeye başladı. Ben kendimde şaşırarak hemen 112 yi sakin bir ses tonuyla arayarak olayı anlattım. 
Bu güne kadar içlerinde parçalanmışları da dahil birçok ceset görmeme rağmen adama yaklaşmaya tırsmıştım. Adama nasıl yardımcı olacağımı bilememek bunun en büyük nedeniydi. Ben önce kalp krizi olarak tahmin etmiştim ama 112 görevlisi sara nöbeti yada dilini ısırmış olabileceğini söyleyince bir adım daha geriye çekildim. 
Şimdi düşünüyorum da 112 ile görüşmemi bu kadar kısa kesip kenara çekileceğime adam hakkında daha detaylı bilgi verip daha fazla yardımcı olabilirdim. Kim bilir belki de bu bana ilahi bir mesajdı. Gençliğine güvenme her an herkesi alabilirim...
Abdullah ÖZER
Abdullah ÖZER

Okumayı ve izlemeyi sever, yazmanın ise insana inanılmaz bir derinlik kattığına inanır. Çay vazgeçilmezidir. 90 ların müzikleriyle mest olur hatta kendinden geçer.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder